Dobrý den,
v příloze zasíláme částku Sbírky zákonů č. 06/2021 obsahující usnesení
vlády přijatá v rámci nouzového stavu v souvislosti s epidemií
koronaviru SARS CoV-2 na jednání vlády dne 7. 1. 2021.
Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Dobrý den,
v příloze zasíláme částku Sbírky zákonů č. 06/2021 obsahující usnesení
vlády přijatá v rámci nouzového stavu v souvislosti s epidemií
koronaviru SARS CoV-2 na jednání vlády dne 7. 1. 2021.
Informace Finančního úřadu pro Olomoucký kraj pro poplatníky daně z nemovitých věcí.
Blíží se termín pro podání daňového přiznání, kterým je 1. únor 2021.
NECHOĎTE – VOLEJTE – PODEJTE
S ohledem na složitou epidemiologickou situaci a v zájmu omezení šíření viru SARS CoV-2 žádáme poplatníky daně z nemovitých věcí, aby omezili osobní kontakt se správcem daně, nenavštěvovali správce daně na úřadech a využívali zejména elektronické formy komunikace. Finanční správa v reakci na aktuální epidemiologickou situaci zřídila pro poplatníky daně z nemovitých věcí infolinky pro případné obecné dotazy i konkrétní problémy s vyplněním daňového přiznání.
Děkuji za spolupráci
Mgr. Pavlína Králová
odborný rada, tisková mluvčí
Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Finanční úřad pro Olomoucký kraj
Lazecká 545/22, Olomouc, PSČ 779 11
Tel.: +420 585 541 206
GSM: +420 720 991 555
e-mail: pavlina.kralova@fs.mfcr.cz
STRATEGIE ROZVOJE REGIONU HRANICKO 2021-2027.
Jistě Vám nemusíme připomínat, že kvalitní zpracování tohoto materiálu bude nezbytným předpokladem pro budoucí účast regionu i jednotlivých obcí v úspěšném čerpání budoucích dotačních zdrojů. Proto spoléháme na Vaši součinnost při vyplňování dotazníku.
Velmi Vás prosíme věnujte pozornost následujícím důležitým informacím:
Uveřejňujeme k vašemu využití informační leták k dobrovolnému testování pro občany ČR pomocí antigenních testů
Dobrý den, takto budeme ordinovat o vánočních svátcích:
21. a 22.12.2020 běžná ordinační doba,
23.12. neordinujeme - zástup MUDr. Jadrníček, SIGMA II, Tovární 605, tel. 581 661 487
28. a 29.12.2020 běžná ordinační doba
30.12.2020 neordinujeme - zástup MUDr. Jadrníček, SIGMA II, Tovární 605, tel. 581 661 487
31.12.2020 neordinujeme, pouze skutečně akutní stavy řesit pohotovostní službou nemocnic.
Od 4.1.2020 dále běžná ordinační doba.
Hezké a klidné Vánoce přeje MUDr.Kutějová, MUDr.Smyčková a sestřička Anděla Klvaňová.
Vláda s účinností ode dne 18. prosince 2020 od 00:00 hod. do dne 23. prosince 2020 do 23:59 hod. zakazuje!
USNESENÍ
VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne 14. prosince 2020 č. 1325
" MUDr.Kutějová informuje své pacienty, že po celou dobu její mateřské dovolené ji bude zastupovat MUDr. Anna Smyčková. Sestřička Anděla Klvaňová je pro Vás v ordinaci nadále, jak jste zvyklí.
Pro kontakt s ordinací používejte prosím pevné telefonní linky, nepoužívejte mobilní telefonní číslo.
MUDr. Kutějová všem pacientům velmi děkuje za spolupráci a přeje všem pevné zdraví a pohodové vánoční svátky. "
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY
ze dne 10. prosince 2020 č. 1294
o prodloužení nouzového stavu v souvislosti s epidemií viru SARS CoV-2
OBEC OPATOVICE
v souladu s ust. § 39 odst. 1 zákona č. 128/2000 Sb.,
o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
podle usnesení rady obce č. 02/34/2020 RO č. 34 ze dne 18. 11. 2020 zveřejňuje
Z Á M Ě R
NA PRODEJ MOVITĚHO MAJETKU
Malotraktor VARI DSK 317 (rok výroby 2010, motor 4 taktní Honda GCV 190, převodovka s nápravou DSK-317/S, tři rychlosti vpřed a jedna vzad, závaží na kolech), dále tovární vozík ANV 350 (brzděný, sklápěcí). Součástí nabídky je i technický průkaz a návody k použití.
Stav: použité, zcela funkční, běžné opotřebení.
předpokládaná cena: 25 tisíc Kč až 30 tisíc Kč
za podmínek:
- movitá věc bude prodána za nejvyšší nabídnutou cenu,
- o podaných nabídkách a kupní ceně bude následně rozhodovat rada obce
- kupní cena bude uhrazena do 14 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy,
- nabídka uchazeče bude doručená na OÚ Opatovice pouze v listinné podobě a bude obsahovat nabídnutou cenu, jméno a příjmení uchazeče, popř. název společnosti, identifikační údaje uchazeče (u fyzických osob: adresu, datum narození, kontaktní údaje: telefon, e-mail; u právnických osob: sídlo, IČO, jméno a příjmení odpovědného zástupce, kontaktní telefon a e-mail). Nabídka bude doručená v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude označena „NABÍDKA – koupě movitého majetku“.
Bližší informace podá a prohlídka movité věci je možná po předchozí telefonické domluvě na OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice, na telefonním čísle: 581 621 208, 581 621 209, e-mail: obec@opatovice.cz.
termín vyvěšení: 25. 11. 2020
termín svěšení: 10. 12. 2020
Pozn.:
Žádosti se přijímají na podatelně OÚ Opatovice, Hlavní 170, 753 56 Opatovice do pátku 11. 12. 2020 do 13,00 hodin.
Ing. Dagmar Navrátilová
starostka obce
Příloha: fotodokumentace