Opatření v důsledku koronavirové krize pozvolna polevují a začínají opět veřejné akce.
Pozvánka do Olomouce na Zahradnické trhy
Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 3. 3. 2025.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2025. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Opatření v důsledku koronavirové krize pozvolna polevují a začínají opět veřejné akce.
Pozvánka do Olomouce na Zahradnické trhy
Sbor dobrovolných hasičů ve Stříteži nad Ludinou bude v sobotu 2.května provádět sběr starého železa.
Začínáme v 8 hodin ráno. Železný odpad nechte před svými domy, kde jej hasiči odeberou. Pokud máte větší množství a je možno dojet traktorem na místo, tak není potřeba vše přenášet před dům. Informujte hasiče a ti si železo naloží na místě.
Děkujeme za spolupráci a podporu místních hasičů.
Opatření k zápisu do MŠ pro školní rok 2020/2021
Vzhledem k tomu, že v současné době platí mimořádná opatření, proběhne zápis do MŠ pro školní rok 2020/2021 bez přítomnosti dětí i zákonných zástupců. Žádost o přijetí si můžou zájemci stáhnout v elektronické podobě na stránkách školy v sekci Aktuality na https://striteznl-zs.webnode.cz nebo na stránkách obce www.striteznl.cz. Žádost o přijetí lze podat následujícími způsoby:
Mgr. Jiří Jordán
ředitel školy
Základní škola a mateřská škola Střítež nad Ludinou
Střítež nad Ludinou 187
753 63 Střítež nad Ludinou
tel. 581 625 252, 725 048 071
e-mail: zsstriteznl@gmail.com
Vážení občané,
po delší době, kdy v důsledku opatření byl omezen provoz Obecního úřadu ve Stříteži nad Ludinou Vás tímto informujeme o zrušení omené provozní doby.
Od pondělí 20.4.2020 jsme opět zde pro Vás. Dále ovšem platí hygienická pravidle používání ochranných pomůcek cest dýchacích. U vchodu použijte dezinfekční prostředky, nehromadit se a dodržujte rozestupy.
Provoz pokladny: Úřední hodiny pro veřejnost:
pondělí |
8:00 - 11:00 11:30 - 17:00 8:00 - 11:00 11:30 - 17:00 |
úterý | 8:00 - 11:00 11:30 - 15:00 |
středa |
8:00 - 11:00 11:30 - 17:00 8:00 - 11:00 11:30 - 17:00 |
čtvrtek | 8:00 - 11:00 11:30 - 15:00 |
pátek | 8:00 - 12:00 |
Přestože se průběžně uvolňují optření, tak Vás vyzývám ke stálemu dodržování základů hygieny, používání ochranných prostředků cest dýchacích.
Děkuji za ohleduplnost a respekt.
Radim Haitl, starosta
Dobrý den,
vzhledem k opatřením vlády ČR proti pandemii Covid 19 nedoporučuje Státní veterinární správa ČR v současné době provádět hromadné očkovací akce psů proti vzteklině
Vakcinaci psů plánuji provést v pozdějším termínu, jakmile to situace umožní, o termínu budu včas informovat.
Pokud by někdo z občanů nechtěl čekat, je možno po telefonické nebo e-mailové domluvě provést vakcinaci u mě v ordinaci, v omezené míře v rámci mých časových možností i u chovatele doma.
S pozdravem
MVDr. Radek Novotný
veterinární lékař
Špičky 4
753 66
tel. 603 835 793
Dobrý den,
dovoluji si poskytnout Tiskovou zprávu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj – Úprava úředních hodin podatelen Finančního úřadu pro Olomoucký kraj
a jeho územních pracovišť.
Pondělí |
8:00 – 17:00 hodin |
Úterý |
8:00 – 15:30 hodin |
Středa |
8:00 – 17:00 hodin |
Čtvrtek |
8:00 – 15:30 hodin |
Pátek |
8:00 – 14:00 hodin |
Vážené a milé šičky,
dovoluji si Vám alespoň touto cestou cestou poděkovat za úsilí a obětavou práci při výrobě ochranných roušek.
Doposud jsme díky vám zajistili dostatečné množství roušek nejen pro občany naší obce, ale i pro záchranné složky a seniory.
Pro pobavení a úsměv na tváři uveřejňujeme několik veselých říkanek
Vážení občané,
plné znění nařízení o ukončování karantény naleznete v odkaze
Vážení spoluobčané,
včera do naší obce opět přijeli prodejci s nabídkou výběrového řízení na levnější energie. Žádám vás, abyste nás informovali o výskytu těchto obchodníků a v žádném případě neuzavírali smlouvy či plné moci. Obdchodník se představuje jako firma Centrální výběrové řízení. Tato firma se tváří jako kontrolní úřad a nabízí výběr levnějšího tarifu na elektřinu a plyn. Pod záminkou pouhé evidence si nechají podepsat plnou moc k výběrovému řízení a nabídne potom smlouvu, ze které lze odstoupit pouze s velmi vysokými pokutam
Jedná se o služby přihlášení do výběrových soutěží a z následných smluv se velice těžko odstupuje. Informujte prosím i své sousedy a hlavně seniory, na které se tito lidé zaměřují. Přestože tyto lidi vyzýváme, aby upustili od těchto nabídek, tak je již několik občanů, kteří smlouvy podepsali.
Děkuji za spolupráci
Radim Haitl,starosta
Vážení občané, od 20.dubna se opět upravují opatření zabraňující dalšímu šíření nebezpečného viru a proto dodržujte nařízená opatření !!!
Poplatky se nyní hradí přednostně převodem na účet, omezujeme vstup na úřad pouze na nejnutnější potřebu.
Při vstupu do budovy OÚ použijte dezinfekční prostředky, ochranu cest dýchacích.
K osobnímu kontaktu využijte pouze přepážku pokladny.
Pro předání případných dokumentů využijte poštovní schránku u hlavních dveří. Není nutné osobní předání, pokud nepotřebujete potvrzení!
Pytle na plastový odpad lze vyzvednout v prodejně potravin.
Pro kontakt s pracovníky úřadu využívejte telefon, email nebo datovou schránku obce: 581 696 590, 581 625 265, epodatelna@striteznl.cz, dat.schránka a9cbj73.
POPLATEK ZA KOMUNÁLNÍ ODPAD a POPLATEK ZA PSA
Díky aktuální situaci Obecní úřad Střítež nad Ludinou prosí občany, aby poplatek za komunální odpad (500,-Kč/osoba/rok) a poplatek za psa (150,-Kč/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) přednostně hradili bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800
Splatnost poplatku je do 31.7.2020. Po dobu nouzového stavu je pokladna Obecního úřadu otevřena v pondělí a ve středu od 14,00 – 17.00 hodin.
Platby zasílejte převodem z bankovního účtu nebo případně poštovní poukázkou typu „A“, kterou lze získat na kterékoliv pobočce České pošty. Důležité je znát variabilní symbol u platby poštovní poukázkou a u úhrady převodem aspoň uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné.
Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosíme, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz nebo na tel. 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Velice děkujeme za ohleduplnost a dodržování předepsaných nařízení. Společně to zvládneme.
Radim Haitl, starosta