Společnost Hranicko a.s., ve Stříteži nad Ludinou hledá pracovníky na pozici
dojič(ka) - naháneč(ka), traktorista - opravář zemědělských strojů.
Bližsší informace ZDE
Informace Obecního úřadu ve Sříteži n.L.
Obecní úřad Střítež nad Ludinou informuje občany, že poplatek za komunální odpad (750,- Kč/osoba/rok), užívání hřbitova (150,-Kč/rok) a poplatek za psa (150,-Kč, 75,-Kč důchodci/první pes/rok, 225,-Kč/druhý pes/rok) mohou hradit bezhotovostně na účet obce 188 300 8309/0800. Platbu také lze provést pomocí platebního terminálu na pokladně Obecního úřadu nebo hotově od 4. 3. 2024.
Splatnost poplatku je do 30. 6. 2023. Pokladna Obecního úřadu je otevřena v pondělí a ve středu od 8:00 – 17:00 hodin. Při úhradě převodem uveďte do zprávy pro příjemce své příjmení a číslo popisné. Podklady k platbě je možno rozeslat e-mailem. Prosím, kteří mají zájem, ať se obrátí na e-mail: epodatelna@striteznl.cz , nebo na telefonní číslo 581 696 590. Všem podklady budou poskytnuty.
Společnost Hranicko a.s., ve Stříteži nad Ludinou hledá pracovníky na pozici
dojič(ka) - naháneč(ka), traktorista - opravář zemědělských strojů.
Bližsší informace ZDE
Ve čtvrtek 18.3. 2021 bude praktický lékař ve Stříteži nad Ludinou ordinovat pouze do 15 hod.
Od 15 hod jen zvaní pacienti!
Děkujeme za pochopení a dodržování opatření.
Vážení občané,
od 1.1.2021 se již nevyvěšují plakátová upozorněnění na odstávky elektrické energie a přechází se na elektronický způsob oznámení!
Každý zákazník si může sjednat hlášení plánované odstávky ke svénu odběrnému místu emailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba.
Pro veřejnost jsou informace k dispozici na stránkách www.cezdistribuce.cz/sluzba, vždy 15 dnů před odstávkou.
Od středy 10.3.2021 se mohou přihlašovat na obecní úřady TEL: 581 625 265, ne do ordinace, zájemci o očkování starší 50 let, léčící se trvale např. se srdcem, plícemi, cukrovkou na inzulinu, onkologickou diagnosou. Diagnosu nikomu netřeba sdělovat, opět stačí zaznamenat jméno, příjmení, rodné číslo a telefon.
Nadále platí, že se bude očkovat dle věku, od nejstarších po nejmladší. Zdravotní stav a nemoci, se kterými se pacient léčí, budou rozhodovat nejspíše až v další várce očkovaní.
Děkujeme, že využíváte možnosti zaregistrovat se na OBECNÍM ÚŘADĚ A NEBLOKUJETE TELEFONNÍ LINKU V ORDINACI.
Vážení občané,
rád bych Vás touto cestou informoval o dalších vychytralých praktikách, které využívají obchodníci v naší obci.
V minulém týdnu kontaktoval poradce firmy (energetičtí šmejdi) a snažil se vnutit smlouvu na výběr dodavatele nebo zlepšení podmínek od stávajícího dodavatele. Používají celkem kvalitní psychologické postupy, atd. Pokud se smlouva s nimi nezruší do 14 dnů stojí to pak nějaké finance. Asi budou operovat v širším okolí, ozývají se nejdříve telefonem, pak posílají pěšáka.
Poznámka: text zaslal ze zkušenosti náš občan
Obec Střítež nad Ludinou již v minulém roce řešila dva případy, kdy senioři podepsali smlouvu. Buďte prosím obezřetní a upozorněte sousedy i obec na tyto prodejce. Není snadné tyto smlouvy následně rušit!
Dotazník pro podnikatele a zemědělce: sdělte nám svůj pohled na podnikání v regionu Hranicko
Důležitou součástí rozvojových priorit regionu Hranicko pro roky 2021 až 2027 je podpora podnikání, zemědělství a cestovního ruchu. Pro správné nastavení cílů a finanční podpory v řádu desítek milionů korun skrz dotační programy MAS je velmi důležité zjistit aktuální spokojenost, potřeby a přání místních podnikatelů.
Proto prosíme živnostníky, zemědělce, podnikatele a poskytovatele služeb v cestovním ruchu o cca 15 minut a vyplnění dotazníku, který se dotýká např. dostupnosti pracovních sil, vnějších i místních překážek v rozvoji podnikání, celkové spokojenosti i budoucího výhledu. Dotazník je k dispozici na odkazu:
Dotazník má společnou hlavní část a dále dvě podsekce, které jsou určeny jen pro zemědělce resp. podnikatele v cestovním ruchu.
Uvědomujeme si, že s naší prosbou přicházíme v nejméně vhodný čas, ale nehledě na mimořádnou situaci s pandemií COVID-19 nám běží termíny pro vytvoření a schválení strategického dokumentu Strategie rozvoje regionu Hranicko 2021-2027. Proto Vás prosíme, pokud je to možné, se při vyplňování zkuste povznést nad aktuální komplikace a překážky a zkuste na otázky odpovědět v dlouhodobém výhledu období 2021-2027 s nadějí, že se situace co nejdřív vrátí do normálu.
Šetření poběží do konce března 2021. Jeho výsledky budou důležitým podkladem pro vytvoření kvalitní a všeobecně přijímané Strategie rozvoje regionu Hranicko 2021-2027. Do její konečné podoby samozřejmě bude i nadále možno promlouvat na platformě online pracovních skupin, či v připomínkovém řízení, o všech těchto akcích budou jednotlivé cílové skupiny pravidelně informovány.
S dotazy se obracejte na Mgr. Františka Kopeckého, Tel: 773583020, e-mail: f.kopecky@regionhranicko.cz
Předem děkujeme za Váš zájem.
Hranicko a.s. oznamuje, že příjímá objednávky na krmnou řepu, obilí a slámu na letošní rok 2021.
Objednávky budou přijímány vždy v úterý a ve čtvrtek od 8,00 do 15,00 hodin a to do konce března 2021 a to telefonicky na tel. č. 603 455 262.
Objednávka na krmnou řepu je závazná, a proto se při objednání platí záloha stejně jako v loňském roce ve výši 500 Kč za 1 ar.
S ohledem na stávající nákazovou situaci bude záloha splatná převodem na účet. Podrobnosti budou dohodnuty telefonicky. U ostatních komodit bude cena určena před odběrem.
Usnesení vlády České republiky o vyhlášení nouzového stavu pro území České republiky a přijatá krizová opatření.
NOUZOVÝ STAV
na dobu 30 dnů od 00:00 hodin dne 27. února 2021.
Ordinace praktického lékaře Belomedica oznamuje svým registrovaným pacientům, že zahajuje registraci k očkování proti onemocnění COVID19 vakcínou Astra Zeneca. Pro omezený počet vakcín budou pacienti sami telefonicky osloveni ze strany ordinace a sice podle věku od nejstarších. Prosíme proto pacienty, aby se sami o očkování nehlásili telefonicky do ordinace, neblokovali telefonní linku nemocným, ale vyčkali na zavolání lékaře. Očkování takto bude probíhat v průběhu celého jara, prosíme tedy o trpělivost.
Děkuji a zdravím za Belomedicu,
Dr. Anna Smyčková
Rozšíření KOMBI ZÓN od 1. 4. 2021
Integrovaný dopravní systém Olomouckého kraje (IDSOK) nabízí vedle jednotlivých časových a síťových jízdenek také jízdenky KOMBI ZÓNA.
Jízdenka KOMBI ZÓNA umožňuje přepravu za stejnou cenu mezi výchozím a cílovým místem po odlišných trasách ležících v zónách příslušné KOMBI ZÓNY za stejnou cenu. Cestující mohou využít všechny dopravní prostředky IDSOK (osobní a spěšné vlaky, rychlíky a expres, autobusy a MHD) bez ohledu na trasu linky. Heslem našich Kombi zón je: „do téže cílové zastávky několika směry výhodněji“.
Jízdní doklad KOMBI ZÓNA mohou cestující zakoupit v e-shopu IDSOK (eshop.idsok.cz) nebo na všech prodejních místech IDSOK. Papírové verze jízdenky KOMBI ZÓNA se vydávají jako 7denní nebo měsíční. Elektronické verze jízdenky jsou 7denní, měsíční, čtvrtletní a roční. Jízdenka KOMBI ZÓNA pro jednotlivé jízdné se nevydává.
Za účelem zefektivnění stávajících tras jsme zrevidovali systém KOMBI ZÓN zavedených v systému IDSOK. Na základě dostupných statistických údajů jsme vyřadili nevyužívané KOMBI ZÓNY a zajistili jsme zavedení nových. Od 1. dubna 2021 tedy mohou cestující nově využívat KOMBI ZÓNU na celou oblast Jesenicko tj. KOMBI ZÓNU 946 JE Sever a dále KOMBI ZÓNU 947 PŘ-Líšná pro oblast Přerovska.
Věříme, že zavedením dvou nových kombi zón dochází jak ke zjednodušení a větší dostupnosti cestování, tak k větší spokojenosti našich cestujících.